تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی
سرخط خبرها

بارش باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی از بعدازظهر روز جمعه (٢٧ مهرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۸۹۷۰۷
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
بارش باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی از بعدازظهر روز جمعه (٢٧ مهرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان هستیم و از ساعات بعدازظهر بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق در استان آغاز می‌شود که تا ظهر شنبه ادامه دارد.

زهرا مبشری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان هستیم و از ساعات بعدازظهر بارش‌های رگباری باران همراه با رعد و برق در استان آغاز می‌شود که تا ظهر شنبه ادامه دارد.

وی افزود: پیش‌بینی شده است که بیشترین حجم بارش در ناحیه شمالی رخ دهد، لذا احتمال آبگرفتگی و روان آب دور از انتظار نیست. همچنین بیشترین حجم بارش از بعدازظهر جمعه تا صبح روز شنبه اتفاق می‌افتد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: با فعالیت این سامانه وزش باد درسطح استان آغاز و روز جمعه در نواحی شرقی و شمال شرق ورزش باد شدیدتر همراه با گردوخاک، کاهش میدان دید و کیفیت هوا خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ امروز در سطح استان افزایش دما را خواهیم داشت، اما از فردا کاهش دما از نیمه شمالی آغاز می‌شود و روز شنبه در نیمه جنوبی کاهش دما رخ خواهد داد.

به گفته وی امروز در مشهد جوی پایدار برقرار و افزایش دما را خواهیم داشت، اما از بعدازظهر روز جمعه به ویژه در ساعات شب بارش باران را خواهیم داشت که تا صبح شنبه ادامه دارد.

مبشری با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٠ و ٢٢ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٧ درجه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته فریمان با ۵ درجه و شهرستان مهولات با دمای هوای ٢٨ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت هوای این کلانشهر با عدد ٩٧ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->